Pengikut

Khamis, 13 Disember 2012

Parti Melayu PAS Buang Agama Demi Politik Murahan


Presiden DAP yang sangat ditakuti oleh PAS

Kasihan jugak kita mengenangkan nasib ahli-ahli Parti Melayu Pas dan para pengikutnya. Mereka selama ini percaya Amanat Presiden Pas bahawa MCA dan MIC bekerjasama dengan UMNO telah menyebabkan UMNO menjadi kafir.

Tiba-tiba pada hari ini, Parti Melayu Pas telah menjadi begitu takut, gementar, mengelabah apabila rakan-rakan DAP yang kini menjadi kawan mereka memaksa Pas membuang hukum Islam yang mereka laksanakan di Kelantan.

Dengan sekali jerkah sahaja, kerajaan Pas Kelantan kelamkabut membuang pelaksanaan hukum Islam di negeri itu dengan serta merta tanpa bertangguh dan mendapat restu baginda Sultan sebagai ketua agama.

Keadaan ini bukan sahaja menyebabkan orang ramai dan pengikut taksub menjadi keliru, malah ahli2 parti itu sendiri semakin rasa tertipu dengan permainan politik Parti Melayu Pas yang dianggap sangat memudaratkan agama Islam yang dicintai.

Baca seterusnya: Gelombangkick

Gelombang Kick: Sekali Karpal Gertak, Undang-Undang Islam Pas Kela...: KOTA BHARU - Kerajaan PAS Kelantan menangguhkan penguatkuasaan syarat-syarat pelesenan di bawah undang-undang kecil Majlis Perbandaran K...

3 ulasan:

Unknown berkata...

saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

Unknown berkata...

Prediksi Basel VS PAOK 02 Agustus 2018
Prediksi Skor Basel VS PAOK 02 Agustus 2018
Prediksi Bola Basel VS PAOK 02 Agustus 2018
Prediksi Terbaik Basel VS PAOK 02 Agustus 2018
Prediksi Jitu Basel VS PAOK 02 Agustus 2018

Shintech berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...