Pengikut

Ahad, 8 Mei 2011

China DAP Nak Satukan Kaum China Dengan Bumiputera Bukan Islam Untuk Ubah Perlembagaan Persekutuan.



Usaha keras dan berani sedang dilakukan oleh China DAP untuk memusnahkan Perlembagaan Persekutuan dan digantikan dengan perlembagaan baru ciptaan mereka "Malaysian Malaysia".

Dengan bantuan Pas dan Nuar Berahim, DAP berjaya melumpuhkan perpaduan umat Islam dan bangsa Melayu sehingga Pulau Pinang berjaya ditawan oleh DAP.

Dengan bantuan Pas dan Nuar Berahim juga, DAP berjaya menambah kerusi DUN di Sarawak.

Perjalanan politik DAP semakin mudah kerana sudah memiliki modal yang besar iaitu  perpecahan bangsa Melayu-Bumiputera dan Umat Islam.

Kini DAP sedang bergerak lebih ganas dan terancang untuk memisahkan perpaduan Bumiputera Sarawak dan Sabah kepada dua sahaja itu Bumiputera Islam dan Bumipytera bukan Islam.

Dengan menghasut Bumiputera bukan Islam, supaya membenci pemimpin Islam, DAP akan berjaya menambah kerusi Parlimen dan seterusnya berkuasa melakukan agenda Malaysian Malaysia tanpa halangan lagi. Tidak ada siapa dapat menghalang kemaraan ini kerana kaum China di bandar yang kaya raya telah bersatu untuk memenangi hati Bumiputera bukan Islam dengan apa cara sekalipun. Wang bukan masalah.

Oleh itu, seluruh Rakyat Malaysia yang sayangkan negara ini yang selama ini telah dibangunkan di bawah payung Perlembagaan Persekutuan hendaklah menghalang agenda China DAP ini dengan penuh kesedaran dan tangganungjawab.

Di bawah naungan Perlembagaan Persekutuan, tiada kaum dan agama di Malaysia yang dinafikan hak mereka. Kecuali DAP, Pas dan Nuar Berahim yang menghasut rakyat supaya menganggap Perlembagaan Persekutuan adalah menindas dengan zalim terhadap kaum China yang kaya raya dan agama lain. 

Perlembagaan Persekutuan adalah Perlembagaan Rakyat. 
Perlembagaan Malaysian Malaysia adalah Perlembagaan China DAP.


3 Ulasan




Tanpa Nama Tanpa Nama berkata...
korg tau yang membuatkan isu penyebaran agama kristian ni bertambah berleluase adalah akibat kelembaban dan kelemahan Menteri di KDN yg terhegeh-hegeh untuk menyelesaikan isu..Moto KDN sekarang ialah "Amaran, wait and see"..
8 Mei 2011 9:50 AM Padam
Tanpa Nama Tanpa Nama berkata...
Aku sokong tanpa nama 9.50, KDN memang lembab bertindak, tidak seperti masa Dr Mahathir dulu. Ini menyebabkan mereka2 ini naik lemak dan menganggap kerajaan tiada kuasa untuk mengambil tindakan ke atas mereka. Amaran saja tidak cukup, mereka ini telah berani mencabar secara terang-terangan kerana ada melayu haprak yang menyokong mereka. Jadi KDN kena pantas membentes anasir-anasir ini yang lambat laun akan memudaratkan keselamatan negara. Kita tidak hairan pun Kristian ini nak dijadikan agama resmi kerana ianya hampir mustahil, tapi cara isu dibangkitkan ini yang akan membakar emosi rakyat berlainan agama yang akan bercuriga satu sama lain, sekiranya terjadi adalah susah untuk memadamkan semula, seperti mana emosi kaum cina yang telah dibakar untuk membenci kerajaan sekarang ini. ingat jangan sampai nasi dah jadi bubur baru nak bertindak.
8 Mei 2011 10:42 AM Padam
Tanpa Nama Tanpa Nama berkata...Yang herannya kalau orang Islam yang buat hal.... TINDAKAN SEGERA lantas diambil kononya nak tunjuk cekap. Hal ini yang memang layak gunakan ISA pun dok peluk tubuh. KENAPA TAKUT YANG ISU INI PR saje nak UMPAN KE????? 
LKS, LGE, DSAI dan lain lain yang sewaktu tu lagi baik ditangkap dan bagi makan buaya buaya kat zoo negara lagi baik
8 Mei 2011 11:06 AM Padam

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...