Pengikut

Khamis, 9 Jun 2011

PAS Dah Bunuh Diri....Tapi DAP Terus Beri Nyawa Baru Untuk Musnahkan Umat Islam


Muktamar PAS baru-baru ini adalah peristiwa membunuh diri parti retorik Islam itu.

PAS bukan sahaja kehilangan arahtuju, malah runtuh sama sekali identiti dan jatidiri perjuangan.

Parti melayu itu jatuh ke tahap paling hina dalam susur galur perjuangan umat Islam di negara ini.

Bukan sahaja membiarkan parti itu dikuasai sepenuhnya oleh Nuar Berahim yang sudah menjadi sampah politik di negara ini, malah PAS tidak lagi dapat melepaskan dirinya dari cengkaman agenda Parti Racist China DAP.

Dengan mengistiharkan bahawa perjuangan menubuhkan negara Islam tidak ada di dalam ajaran al-Quran, PAS dengan angkuhnya mengistiharkan dirinya adalah sekutu DAP dengan meretorikkan pula slogan negara berkebajikan.

Dengan menjaja slogan baru ini, PAS berharap akan dapat undi dari masyarakat bukan Islam kerana slogan Malaysian Malaysia adalah fahaman politik baru yang mengganti fahaman Islam dalam parti PAS.

Selepas ini DAP akan berusaha mencari calon untuk pilihanraya dari kalangan umat Islam yang berfahaman PAS dan PKR untuk diletakkan bertanding di kawasan bandar atau majoriti kaum China.

Tujuannya adalah untuk dijadikan bakal PM atau Menteri Besar sekiranya DAP dapat menguasa sesuatu negeri.

Jika ini berlaku, akan berulanglah peristiwa Nizar Jamaludin yang mewakili PAS (6 kerusi) menjadi Menteri Besar DAP Perak (18 kerusi)

Haiwan Politik ternakan DAP layak dapat 217 undi sahaja

Baca seterusnya dari blog kembalakenterprise

Pas Koyak Rabak Hancur Lebur
EMAIL DARI SEORANG PEMBACA: HAJI Z KUALA LUMPUR

Takziah Pas. Demi DAP, Muktamar Talkinkan Perjuangan islam!

Takziah kepada penyokong-penyokong Pas yang masih belum sedar walaupun sudah berkali-kali terperdaya dengan tipu helah laungan retorik kononnya Pas perjuangkan matlamat menubuhkan sebuah daulah Islamiyyah di bumi Malaysia tercinta ini.

Sedar dan insaflah. Muktamar Pas yang baru berakhir sudah mentalkinkan perjuangan Pas itu. Pas apabila bersekongkol dengan si kafir harbi@babi DAP laknatullah dan PKR kini menjadi parti sekular. Inilah balasan Allah Ta'ala apabila menuduh dan menfitnah UMNO parti sekular. Akhirnya air ludah jatuh ke muka sendiri!.

Pas bukan lagi sebuah parti yang menjanjikan suatu gegasan berlandaskan Syariat Islam dan Sunnah Nabi Muhammmad S.A.W sebaik-baik sahaja bernikah secara mut'ah dengan DAP si kafir harbi@babi laknatullah danbermadu dengan PKR, parti penganut fahamanpluralisme yang sanggup menyamaratakan segala-galanya demi segenggam kuasa politik. depan boleh, belakang boleh, kiri boleh, kanan pun boleh.Semuanya rata sama rasa.

Maka hari ini, lenyap sudah harapan untuk menyaksikan janji manis Pas mengotakan kata, melaksanakan sahutan "Negara Islam"

Kini orang nombor dua Pas, Mat Sabu @ Mat sapu (Normah di bilik 121) yang pernah ditangkap khalwat dengan bini orang akan menggerakkan ceramah politik penglipur lara maki hamun satu kepakaran yang ada padanya. Mengumpul seberapa ramai anak-anak muda untuk demostrasi jalanan, satu kegemaran luar tabi'ee beliau.
Budaya mencerca, menfitnah dan berceramah ikut emosi tanpa fakta menjadi KPI dan satu Standard Operation  (SOP) yang perlu dipatauhi.
Orang UMNO yang mengucap syahadah yang sama, bersembahyang lima waktu, berpuasa pada bulan Ramadhan dan menyembah Allah yang Satu dijadikan sasaran musuh utama yang harus dihancurkan kerana sudah berjanji setia denagn DAP sikafir harbi@babi laknatullah.
Pedulikan kerajaan perpaduan dengan UMNO. Mari bersama-sama dengan DAP. Itulah mesej muktamar Pas apabila memilih Mat Sabu @ Mat sapu, Mahfuz Omar Mr Bean dan menolak golongan ularmak dalam semak, tanpa menyedari roket DAP akan menjadikan Pas sebagai bahan pembakar menuju kematlamat  Malaysian Malaysia! Tak perlu langkah mayat si Karpal Singh sebelum tubuh negara Islam, kerana Pas sendiri sudah mengkoyak rabakkan bendera mereka serta Pas sudah mentalkinkan perjuangan itu!
Inilah hasil kejayaan muktamar Pas yang dimenangi oleh DAPigs. Membakar api kebencian, terhadap orang UMNO, saudara seagama dan sebangsa. Menanam perasaan benci, dendam kesumat yang mendalam disusuli kata maki hamun sambil disulami laungan TAKBIR!
Begitulah mudah agama digadai muka bagai ditampal dengan kulit babi. Fatwa hebat Nik Aziz bukan sahaja dengan DAP, dengan Syaitan pun Pas sanggup bersahabat, apalah sangat setakat berkawan dengan penjubur serta peliwat kerana semuanya demi untuk menjatuhkan UMNO/BN: Di sunting mnorkembalak



3 ulasan:

Unknown berkata...

Salam. Biarkan bro. Kan itu kehendak Pas. Sanggup gadai maruah agama dan bangsa juga tanah air.

Kita ibaratkan Pas bodoh ni mcm si luncai, biarkan dia terjun dgn labunya. Yg binasa depa. Yang penting kita kuatkan dan eratkan lagi perpaduan di antara kita. insyallah, Allah s.w.t bersama2 kita.

Tanpa Nama berkata...

sampai macamtu pun orang2 pas dok tak sedaq lagi...

Unknown berkata...

saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...