Pengikut

Rabu, 13 Julai 2011

Nuar Berahim Nazak: Guna Cincin Sakti Nak Selamatkan Nyawa


Nuar Berahim sedang nazak. Jampi serapah Ambiga dan China DAP tidak mampu mengubatinya. 

Hantu Omega yang mengganggu tidurnya selama ini juga masih belum dijumpai. Solat hajat atas jalan, doa beramai-ramai di rumah ibadat Islam dan depan Kaabah sudah dilakukan, dan pesta "menurun" di jalanraya juga sudah diadakan. Malah Nuar Berahim semakin tenat, tak bermaya dan sedang nazak.

Kini sedang dicari sebentuk cincin berlian, yang dikatakan dapat mengubat Nuar Berahim yang sedang nazak.

Baca seterusnya dari Blog sahabat DIMENSI (Jeffrydamien)



cincin rosmah mansor (Gambar) Cincin Rosmah Mansor Bernilai RM24 Juta? Anda Mampu?

cincin 3.38 karat yang di katakan kepunyaan datin rosmah

cincin rosmah mansor2 (Gambar) Cincin Rosmah Mansor Bernilai RM24 Juta? Anda Mampu?

print skrin yang di ambil dari salah sekor blog pencacai(milosuam sotong) adalah borang pelepasan kastam di KLIA serta tertera nama pegawai operasi (A Krishnan) yang di dakwa bertanggungjawab mengikrarkan barangan sebentuk cincin Natural Fancy Blue Gray Cushion Cut 3.48 karat (berharga US24 juta).

Biarpun keluarga besan dari kazakh datin seri dari keluarga orang berada, dan kebetulan mereka berbelanja di Jacob's, namun tiada berita langsung tentang sebarang pembelian langsung cincin seperti yang di gembar gemburkan oleh blogger fuckatan

Gambar di bawah pula adalah cincin yang paling termahal di dunia, bertatahkan berlian berwarna biru 6.04 karat (berharga US7.98).

oct0907-bluegetty
It is the ultimate diamond in the rough. And if you have to ask how much it costs, you can’t afford it. A rareand flawless blue diamond has set a record as the most expensive precious jewel of its kind ever sold. The gem, which is 6.04 carats and sparkles with an unusual blue hue, is almost as breathtaking as the price it fetched at a Sotheby’s auction in Hong Kong.

Macam mana mereka boleh dakwa rosmah terima cincin US24 juta yang jelas di ragui kesahihannya sedangkan REKOD CINCIN TERMAHAL DUNIA SEBERAT 6.04 KARAT DAN BERHARGA US7.89 JUTA!

Dan yang lebih pelik lagi, takkan ada orang yang sanggup menghantar sebentuk cincin "TERMAHAL DI DUNIA" menggunakan khidmat kourier?..gilakk!


jam omega berhantu milik anuwar

Jelas pencacai dah ketandusan isu nak di mainkan. ape saja bala yang mereka cuba lemparkan akhirnya akan kembali kepada tuannya. Mungkin inilah balasan yang ingin allah nak tunjukkan kepada pembangkang. sikit demi sedikit!

Mereka terpaksa timbulkan bermacam isu untuk meleka2kan rakyat dari isu liwat yang sedang anuwar hadapi kehkehkeh

p/s: Tak hairan jika jam omega anuwar yang hilang bakal menjadi barangan paling bernilai dan paling mahal di dunia satu hari nanti? >|D




2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Rasullullah SAW bersabda: Sesungguhnya ALLAH tidak mencabut ILMU daripada manusia, tetapi akan mencabut ILMU daripada para Ulama. Sehingga jika Ulama itu tidak ada, maka jadilah manusia itu dibawah pimpinan mereka yg BODOH, lalu org2 itu diberikan pertanyaan2 yg akan dijawab tanpa ILMU, sehingga sesatlah mereka serta menyesatkan yg lain.

Unknown berkata...

saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...