Pengikut

Rabu, 22 Disember 2010

DAP Berjaya Tarbiah PAS Berimamkan Kaedah Komunis



Gerombolan Pakatan Pembangkang Terus Menghasut Rakyat

Seluruh rakyat Malaysia yang cintakan kehidupan yang aman sejahtera. Mereka inginkan kehidupan yang  berkembang maju sebagaimana yang sedang dicapai sekarang. Sega-galanya boleh dinikmati hasil dari dasar-dasar yang diterimapakai oleh seluruh kaum yang berbeza agama dan budaya.

Namun pihak Gerombolan Pakatan Pembangkang yang diterajui oleh DAP, tidak pernah mundur untuk menghancurkan perpaduan dan semangat hidup bersama antara kaum kerana motif perjuangan parti cauvinist itu adalah untuk meningkatkan ketuanan China di negara ini.
Ikuti perbincangan dan catatan menarik dari sahabat blogger The Unspinners.

Surat khabar Cina semua memberi sokongan kepada penipuan dan putar alam yang dilakukan di Konvensyen Pakatan Rakyat. Besar-besar Sin Chew dan khabar Cina lain memberi publisiti kepada janji 100 Pakatan Rakyat.

Kami siarkan beberapa ringkasan laporan akhbar Cina. Sin Chew 20 Disember berikut:
 
Pakatan Rakyat Menetapkan 10 Pendekatan Baru Dalam Masa 100 Hari.

Jika Berjaya Merampas Kuasa Pemerintahan Kerajaan Pusat

Dis 19, KEPALA BATAS: Pemimpin tertinggi 3 Parti Komponen Pakatan Rakyat mengumumkan dalam konvensyen Pakatan Rakyat kali ke-2 di Dewan Milenium KEPALA BATAS yang bertajuk “Ubah sekarang, Selamatkan Malaysia” bahawa Pakatan Rakyat akan melaksanakan 10 dasar yang menguntungkan rakyat dalam masa 100 hari jika berjaya merampas kuasa pemerintahan kerajaan pusat pada Pilihanraya Umum Ke-13.

Baca seterusnya:
Sumber: theunspinners.blogspot.com

dan lagi...

bumiyang.blogspot.com


  

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...