Pengikut

Ahad, 13 Februari 2011

Musuh Nik Aziz: Pas Naik Kuda Sebab Gerombolan Pakatan Adalah Parti Orang Miskin! Yang Di Zalimi


Pas telah mula menggunakan kuda sebagai membuktikan parti itu adalah sebahagian daripada Pakatan Parti Miskin.

Dalam masa yang sama, Pas juga menganggap Pakatan adalah dianggotai oleh parti orang-orang yang teraniaya.

Baca seterusnya...

Petikan dari blog pro Pas: PASPB

KUALA NERUS - Presiden PAS, Dato’ Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang berkata gagasan ‘PAS Ganti Umno (PGU)’ merupakan satu tanggungjawab untuk menyelamatkan negara dan umat kerana Umno dan Barisan Nasional (Umno-BN) tidak membawa risalah Islam yang sebenar.

“Namun begitu, kita (PAS) tidak boleh buat perubahan sekiranya kita tidak mengambil kira seluruh rakyat, masyarakat majmuk yang menganut pelbagai agama dan pelbagai bangsa,” ujarnya.

Selain itu, kata Presiden PAS kerjasama dalam Pakatan Rakyat berjaya melakukan pendekatan pemikiran ke arah sistem dua parti di negara ini.

Menurutnya, PAS memilih DAP kerana parti orang miskin dan Parti KeADILan Rakyat (PKR) adalah parti orang yang dizalimi dan teraniaya.

“Kita memilih parti DAP, parti orang-orang miskin. Kita memilih Parti KeADILan Rakyat (PKR), parti orang-orang yang dizalimi dan dianiaya.

“Kita telah berjaya mewujudkan Pakatan Rakyat dan berjaya melakukan pendekatan pemikiran ke arah sistem dua parti di negara ini, dengan menyatukan pandangan Pakatan Rakyat,” ujarnya.

Pada pandangan Bahtera, kata-kata Haji Hadi dalam usahanya untuk memikat hati penyokong adalah bermaksud:

  1. Pas hendaklah terus berdakyah dan menyebarkan penipuan fakta dan sejarah bahawa "UMNO tidak melakukan apa-apa mengembangkan risalah Islam", jika Parti Melayu Pas ingin menggantikan UMNO.
  2. Untuk buat perubahan, Pas perlu mengamalkan politik nasional yang mengambilkira kepelbagaian kaum dan agama. Pas perlu ikut amalan baik sepertimana yang dicapai oleh UMNO selama ini jika ingin memenangi pilihanraya.
  3. Persahabatan dengan DAP adalah kerana faktor kemiskinan dan ahli-ahli tidaklah wajar mempertikaikan dengan menggunakan hujah dan dalail yang lain.
  4. Persahabatan dengan PKR kerana masalah Anwar Ibrahim dizalimi. Kerana itu ahli-ahli hendak bangun berjuang membebaskan Anwar Ibrahim dari kes salahlaku sex peribadinya.
Penyokong Pas Marang naik kuda, Haji hadi naik apa?

1 ulasan:

Bahtera Merdeka berkata...

Wake UP! berkata...
PAS gay utama lebih sesuai sebab sokong peliwat sangat.
2011 Februari 13 05:06

Abuya Abe Pin berkata...
..Hj Hadi kata, "PAS ganti UMNO" ?? atau "PAS ganti pemimpin2 ularmak yg melacurkan PAS kpd DAP dan AnuWar"..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...