Pengikut

Jumaat, 8 April 2011

Cikgu Bard Selesa Berimankan Pembohongan Untuk Jaga Nuar Berahim


Selaku seorang Muslim, Cikgu Bard tidak kisah menipu. Dia selesa berbohong ke sana ke mari asalkan dilihat sebagai pejuang Nuar Berahim.

Terbaru, dia mendakwa memiliki alinan video seks Khairy Jamaludin tetapi telah dimusnahkan.

Kalu begitu BM pun boleh mendakwa memiliki berpuluh salinan cakra padat video aksi seks Cikgu Bard dengan berbagai jenis pasangan. Video itu diperolehi dari pemimpin parti Pas. Ada juga yang diperolehi dari DAP dan PKR sendiri.

Tetapi pemimpin yang menyerahkan cakra padat itu tidak dapat dihubungi lagi kerana ada yang sudah mati, ada yang sudah berpindah ke luar negeri yang tidak diketahui lokasinya.

Cakera padat itupun sudah dimusnahkan, jadi tak dapat nak tunjuk bukti. Tetapi kenalah percaya juga dakwaan itu adalah benar dan mesti dipercayai.

Alaihai cikgu Bard!

Setelah cuba membuat GIMIK bagi menarik perhatian dan seterusnya mengalihkan isu video lucah membabitkan Anwar Ibrahim, terdapat desakan yang sangat kuat terhadap Chegu Bard dan Shamsul Iskandar Mohd Akin untuk mendedahkan video seks yang dikatakan melibatkan Khairy Jamaluddin dan isteri pemimpin kanan negara!!!

Sekalipun ramai yang sangsi kerana bukti-bukti yang kerap kali ditampilkan oleh geng-geng PKR seperti yang dilakukan oleh Tian Chua untuk membuktikan wujudnya hubungan antara Najib Abdul Razak dengan Altantuya Shiiribu yang kemudiannya diketahui sebagai BUKTI PALSU dan SENGAJA DIADA-ADAKAN, namun ramai yang tetap berkeinginan untuk melihat video yang dimaksudkannya.

Ketika puak-puak PKR sibuk dengan qazaf, rupa-rupanya mereka sendiri tidak faham tentang qazaf apabila menuduh orang lain melakukan zina tanpa sebarang bukti. Dan tidak pula ada orang UMNO yang membuat laporan kepada Jabatan Agama Islam untuk menfailkan permohonan qazaf terhadap Chegu Bard dan Shamsul Iskandar.

Dalam usaha untuk menunjukkan yang mereka adalah dari kalangan yang baik, suci dan berhati baik, terutama dengan cerita kononnya, 2000 keping cakera padat yang mengandungi video tersebut telah dimusnahkan, ramai yang menyifatkan Chegu Bard dan Shamsul Iskandar Mohd Akin SEBAGAI PEMBOHONG BESAR yang sebenarnya tidak ada apa-apa, tetapi bercakap besar agar mereka dipandang dan disedari kewujudan mereka di muka bumi ini.

Ramai yang bercakap tentang betapa terdesaknya AMK dan SAMM untuk terus membela Anwar Ibrahim memandangkan mereka tidak mempunyai sebarang hujah untuk menangkis penyiaran video berkenaan, selain daripada terpaksa mewujudkan hujah-hujah yang KEMUDIANNYA DIGELAKKAN OLEH RAMAI rakyat Malaysia kerana penafian yang dibuat, tidak ubah seperti penafian pencuri yang ditangkap sedang mencuri barang.

Baca seterusnya dari theflyingkick

Nuar Berahim ni sebenarnya kaki kelentong..
Kita berdua ni..kaki apa ha?

1 ulasan:

Awanama berkata...

Piuak2 ni akan beraksi selagi ada org nak percaya pembohongan mereka...

Nanti bila dah takde org nak percaya...puak2 ni akan merempat tepi jalan...tak siapa peduli..

Mereka akan kehilangan maruah diri, agama dan bangsa.
8 April 2011 6:40 PM


Amru berkata...
Kita berdua kaki pendek..
8 April 2011 6:41 PM


Tanpa Nama berkata...
Apalah sudahnya kita berdua ni yer...
Asik berjuang utk kaki kelentong..

Hari2 kena cari idea camner nak tipu..nak bohong..nak spin isu..

Hehehe..tak kisahla...asal dia terus bayar...bayar...terus bayar...

Agama dan etika kita tolak tepi la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...