Pengikut

Selasa, 19 April 2011

Takbiirrr!!!...Pas Kekal Sebagai Anjing Politik DAP Yang Setia..


Keputusan PRN Sarawak mengekalkan status Parti Melayu Khawarij Pas sebagai anjing politik ternakan parti China DAP.

Peranannya hanya untuk terus memecahbelahkan umat Islam supaya DAP terus mara menambah penguasaan politik parti ricist kecinaan itu. 

Walupun kalah dan tidak mendapat sokongan, Pas berbangga dengan kejayaan DAP. Pas bersyukur jika rakyat tidak mengundi BN. 

Malangnya di Sarawak, Pas benar-benar menjadi anjing kurap politik yang tersangat hina. Merayau-rayau ke merata tempat, menyalak, melolong dan berbuat bising tak tentu hala sambil memakai pakaian orang beragama dan menyelitkan ayat-ayat Allah dalam permainan politik kotor untuk membantu parti Perkauman China DAP.

Ramai ahli-ahli Pas yang berasa malu, penyokong yang berasa keliru dengan nasib Parti Melayu Khawarij Pas ini yang sangat rendah moral dan begitu hina asas perjuangannya. Pas dilihat sentiasa meletakkan unsur dendam kesumat, menyemarakkan emosi kebencian dalam setiap ucapan dan ceramahnya di mana-mana ada peluang berbuat demikian.

Kalau di Sarawak, Parti Melayu Khawarij ini dihalau begitu sahaja, di Semenanjung pula semamang telah ditolak dan dijauhi oleh rakyat yang cintakan kedamaian, ketenteraman, kemajuan dan keselamatan hidup yang berpanjangan yang telah dinikmati selama ini. Parti ini juga akan disingkirkan oleh umat Islam yang mencintai agamanya.

Pas semakin menuju kehancuran setelah begitu hina menghambakan diri kepada kehendak parti China DAP. Pas hanya akan disokong oleh manusia yang tidak berfikiran sempit, jumud dan terpesong kefahaman agamanya. Pas juga akan diskong oleh kaum China untuk mengekalkan Parti Khawarij ini memecahbelahkan umat Islam. 

Rakyat Malaysia pasti akan mempertahankan Kerajaan Pilihan Rakyat yang mereka bina selama ini, walaupun DAP telah berjaya menguasai Pas dan PKR.

Baca seterusnya dari sahabat blogger GAP

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Boleh hidup dengan dapat undi DAP, kalau harap undi kaum Islam nampak gaya tak boleh cari makan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...