Pengikut

Khamis, 12 Mei 2011

Nuar Berahim Mula Rancang Untuk Hapus Bukti dan Saksi Penting

Kemalangan kereta 

Nampaknya Nuar Berahim sudah mula merancang untuk menghapuskan bukti dan saksi utama yang berkaitan dengan masalah peribadinya.
Antara saksi utama yang sangat penting adalah Wan Azizah, Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR).
Wan Azizah mengetahui banyak perkara tentang diri Nuar Berahim. Wan Azizah menyimpan semua rahsia kejahatan berpolitik Nuar Berahim semenjak dari zaman ABIM lagi.
Wan Azizah juga mengetahui semua rancangan penipuan yang diatur oleh Nuar Berahim, komplot-komplot jahat yang diaturnya dalam berpolitik, serta kelicikannya membohongi pengikut untuk memperdaya mereka agar terus menyokongnya.
Sekiranya Wan Azizah terbuka hatinya untuk bercakap benar, maka dengan itu Wan Azizah akan  menjadi sangat berbahaya kepada Nuar Berahim.
Sebab itulah perancangan menghapuskan saksi utama mula dilakukan sebagai persiapan membina persepsi baru.
Sekiranya perancangan ini berjaya, Nuar Berahim sudah bersedia untuk menjadikan UMNO, BN, Najib, Polis, Peguam Negara dan siapa sahaja sebagai berkonspirasi membunuh atau mencederakan keluarganya.
PETALING JAYA: Pemandu peribadi Datuk Seri Anwar Ibrahim, Abdullah Sani Said mendakwa terdapat percubaan pihak tertentu untuk membunuh atau mencederakan Ketua Umum KEADILAN tersebut.
Dalam laporannya kepada pihak polis kira-kira jam 4 petang hari ini, Abdullah berkata, ia berikutan wujud usaha khianat untuk mensabotaj kereta yang  dinaiki Anwar dan keluarganya.
Kejadian itu disedari pada 19 April lalu ketika memandu membawa Presiden KEADILAN, Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail dari Ipoh ke Chemor, Perak, yang hampir menyebabkan berlaku kemalangan. (Sumber: keadilan daily
Orang yang tenggelam dan sedang kelemasan, akan menarik apa sahaja yang dapat dicapainya untuk mengelakkan dirinya mati lemas.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro,

Setujuuu...AnuWar ni akan buat apa sahaja utk kpentingn dirinya, wlw pun terpaksa mengorban anak bininya..

Tanpa Nama berkata...

Kau ni, memang pandukutty la Anuar.
boleh belah la, aku nak support kau.
Kau memamg pukimak la Anuar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...