Pengikut

Ahad, 16 Januari 2011

PKR Dah Hancur, Pas Perlu Jadi Lebih Ganas, Kalau Tidak DAP Akan Gagal

Parti Melayu Islam PAS...terjerat dengan mainan politik racist DAP

Kalau Pas tidak mahu berubah, pasti matlamat DAP menguasai politik Malaysia tidak akan tercapai. Pas tidak ada pilihan selain berubah menjadi lebih ganas.

Kehancuran Parti Peribadi Nuar Berahim, PKR sudah jadi kenyataan. Parti itu juga sudah memasuki proses mula dijauhi dan beransur-ansur dilupakan. Nuar Berahim sendiri sudah menjadi liabiliti kepada Pakatan Pembangkang dan dianggap sebagai makhluk perosak oleh Rakyat Malaysia.

Situasi ini akan mengganggu kemaraan DAP untuk memusnahkan Perlembagaan Persekutuan dan menggantikannya dengan Perlembagaan Malaysian Malaysia dengan dominasi Ketuanan China DAP.

Kehancuran Nuar Berahim akan menyebabkan tenaga kuat yang merosakkan struktur kehakiman, undang-undang dan perpaduan kaum akan hilang. Pluralisme agama yang diperjuangkan oleh Nuar Berahim adalah pemankin kepada keruntuhan negara bangsa yang dipertahankan selama ini. 

DAP tidak berupaya mencapai cita-citanya tanpa pertolongan Nuar Berahim. DAP sangat memerlukan Nuar Berahim untuk melaksanakan matlamat membunuh kuasa politik Kaum Bukan China. Baca SINI

Masalahnya Nuar Berahim dengan Parti Keluarganya semakin dijauhi dan dimusuhi rakyat yang cintakan keamanan, perpaduan kaum, kebebasan beragama dan pembangunan yang berterusan.

Untuk mengatasi masalah ini, DAP terpaksa menyusun strategi yang lebih mantap dengan Parti Melayu Islam PAS. Parti itu dilihat mampu meneruskan cita-cita DAP untuk melihat umat Islam berperang sama sendiri.

Parti Melayu Islam Pas pula dilihat tidak dapat hidup sendiri tanpa bantuan DAP. Mereka saling memerlukan.

DAP bantu Pas dan Pas bantu DAP. 

DAP hancurkan perpaduan umat Islam dan Pas bantu DAP mencapai cita-citanya.

Untuk membantu DAP, Pas perlu menjadi lebih ganas untuk mengisi kekosongan PKR supaya momentum peperpecahan umat Islam dapat diteruskan.

DAP sudah berjaya. Kini UMNO-BN sudah tidak lagi menguasai 2/3 kerusi Parlimen. Perlembagaan Persekutuan diambang kemusnahan. Perlembagaan Malaysian Malaysia diambang kejayaan.

Pas perlu lebih ganas untuk merealisasikan cita-cita Ketuanan China DAP.

  

1 ulasan:

Bingai @ Bangang berkata...

Kalau dulu Islam Acuan PAS
Sekarang
PAS Acuan DAP? hehehe

Aku Yang Bingai
Nak Buang Emak atau Buang Anak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...