Pengikut

Selasa, 1 Februari 2011

Mengimbau Tenang Sebelum Ke Merlimau

..bang..bang..takde orang pun kat sini nak ngundi ayang..
..jom la kita main air kat tempat lain..
..kat sini tak best..kaki jer yang basah...

..mana budak kecik nii...dah lari ker...
...issshh...rasa-rasa...macam nak kalah jer ni...


Maarof: ..err..saya ni tak berapa betul..tak sihat..
Pengundi: ..ya..ya..betul..saya pun nampak cam tu

Isteri Maarof:  ..hehehe..tak pasal-pasal I jadi populer yer..bijak bapak ko..
Anak Banduan: ..yer...yer...popular MC Tipu...laki ko lagi bijak 

Suami Normala:  ...dalam perjuangan kami...menipu majikan tu..
sebahagian dari jihat fisabilillah...
Isteri Maarof:   ..ya betul...Allah tetap lindungi kami dan keluarga kami.. 

Calon Pas:  ..memang betul suami saya ada sijil cuti sakit 21 hari...
pergilah tanya doktor yang keluarkan..
dia sakit jiwa sebab tu berhak dapat cuti...
tapi hari ini dia tak dapat tolong berkempen...
sebab banyak komitmen lain...
Haiwan Ternakan DAP:   Pangkah Pas...Halal Syari'e
Pangkah UMNO...Haram Syari'e

Ustaz Tadika PASTI:  ...hok yang tak bagi undi tu Jahiliah..
hok kat Pekan Labis Tengah tu Isle..  

Musah Nik Aziz: ...komporm...Allah turunkan hujan dan banjir..
---sebab tu UMNO tak leh majoriti besar..

...hadoiii...susah la pulak aku ni..
...bukan senang nak cari Zoo kosong kat Mesia ni..


Berehatlah seketika....

26 February 2011

Penamaan Calon PRK DUN Merlimau

3 ulasan:

ujung berkata...

kah..kah..kah...
rasa nak naik Bahtera melawat banjir kat Labis..

Yag kesiannya lahabau yg atas pokok tu..kak kah kah..

Apa nak jadi dier tu agaknya..kak kah kah..

Tanpa Nama berkata...

BRO, KAU TAK RIKI KA MALA TENGAH DOK BUAT APA SEKARANG ???? BERGULING KOT

MAKROP TU DAH KOMPOM G*** KA SEBAB KALAH ?

Bahtera Merdeka berkata...

Makrof tu kenalah buat2 gila..supaya tak boleh dakwa dan kenakan tindakan disiplin...klw rezeki baik dapat medical board pulak..

Normala pun bukan ada kerja dah nak buat..berguling sakanlah musim2 hujan ni..walaupun Maarop kena tambah tekanan lagi..

Apapun sahabat kita yng atas pokok tu tak taulah apa nak jadi..kawan2 jihad semua dah habis balik negeri masing2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...