Pengikut

Isnin, 7 Februari 2011

Pas Meniru Rakyat Mesir Merusuh, Tetapi Matlamatnya Untuk Mengambil Hati China DAP


...rumah dan keluarga petani Mesir..

..rumah Mawi, keluarga petani Felda Taib Andak, Johor

Pas tergila-gila meniru rusuhan rakyat di Mesir. Pemimpin dan Ahli Parti Melayu itu seperti dirasuk oleh makhluk halus, telah turun beramai-ramai untuk merusuh.

Seperti yang tercatat dalam Perlembagaan Parti yang berslogankan Islam itu, mereka menggunakan umat Islam untuk mengganas dan menunjuk rasa. Mereka juga mewajibkan rusuhan itu mesti menggunakan mesjid tempat umat Islam beriabadat, dan mesti dilakukan pada hari Jumaat, iaitu penghulu segala hari.

Hampir semua jemaah datang bersolat Jumaat, tidak faham dan tidak mengetahui akan tujuan dan matlamat rusuhan itu. Selepas solat mereka segera meninggalkan gerombolan yang kelihatan semakin bengis dan jeritan melepas rasa semakin kedengaran.

Akhirnya pihak Pasukan Polis Diraja Malaysia menjadi mangsa dimaki hamun, dibaling, diterajang dan diperlakukan sebagai musuh mereka.

Nampaknya buat ke sekian kalinya, Pas berjaya menyelewengkan pemikiran segelintair umat Islam dengan dakyahnya. 


MESIR
MALAYSIA
Penduduk
80.4 juta
28.3 juta
Bangsa & Agama
Egyptian 99.9
Melayu 50.4%, China 23.7%, Bumiputera 11%, India 7.1%, Lain 7.8%
Gunatenaga
K. Awam 51%
Pertanian 32%
Industri 17%
Khidmat Awam 51%
Industri 36%
Pertanian 13%
Bawah Paras Miskin
19.9 %
5.1%
Jalanraya
Jumlah 65,000 km (2009)
Berturap 47,000 km
Tak Berturap 18,000 km

Jumlah 98,721 km (2004)
Berturap 80,280 km
Tak Berturap 18,441 km

(Sumber: CIA - World Factbook

DAP nampaknya tidak berminat dengan demonstrasi yang melibatkan kepentingan negara dan umat Islam. 

Di Pulau Pinang China DAP sudah mula bertindak menukar sejarah. Tidak lama lagi PAS akan mengumpulkan orang Melayu dan Islam di Pelau Pinang membuat rusuhan membantu dakwaan DAP bahawa Balik Pulau adalah kepunyaan kaum China. 

Nik Aziz akan mengeluarkan fatwa baru "tanah adalah milik Allah, bukan milik mana-mana suku kaum atau bangsa".

Pas rajin berusaha, tetapi matlamat mereka merosakkan bangsa, agama dan tanahair sendiri.
  

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sebagai anak jati kelantan bg saya nik aziz merupa syaitan besar...tak pernah pikir pasal kebajikan rakyat..5 hb dgn 6 hb semlm merupakan malapetaka bg org kelantan yg balik mencari nafkah hidup diluar kelantan..bygkan kesesakan jalan dpd machang kuala krai ke gua musang...saya mengambil masa hampir 13 jam untuk sampai ke raub..pemimpin PAS semua tak nampak benda ni...mereka lebih sibuk mencari dan mengkhafirkan org lain....nik aziz umpama nya paling teruk...mereka juga dok sibuk mengumpul harta masing masing dgn rasuah yg dianggap sedekah dgn bertopengkan islam penipu....PEmimpin PAS juga sekarang dilihat lebih memnja dan mendewakan cina dan india yg beru 3 tahun mengundi mereka berbanding org melayu..bg mereka melayu bangsat takda duit walaupun berpuluh tahun melayu undi mereka ..org melayu akan ikut akan ikut jer..tapi cina punya hati kena jaga sebab mereka semua ada duit.itu la faksafah dan prisip PAS sekarang...MALANG SGT org kelantan

Akar Umbi berkata...

tlg betulkan table tu.... ada kesilapan

Bahtera Merdeka berkata...

Salam Sdra Akar Umbi,

Terima kasih bebanyak..
Udah diperbetulkan.
TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...