Pengikut

Ahad, 9 Januari 2011

Pas Terpaksa Modify Islam Untuk Dikomuniskan oleh DAP

Berjayakah Pas mendakwah DAP...
atau DAP berjaya mengkomuniskan PAS

Diam tak diam rupa-rupanya semakin ramai penjenayah politik bukan Muslim yang tertarik dengan agama Islam yang dipelopori oleh Parti Melayu Islam Pas.

Islam Politik yang dibawa oleh Pas dilihat sebagai amat sesuai dan selaras dengan pegangan cauvinist-racist DAP yang anti Islam dan anti nasional


Sumber: Harakahdaily

Bukan Islam yakin dengan PAS

Penolong setiausaha Dapsy Kebangsaan, Tey Kok Siew pula berkata, orang Melayu Islam harus meninggalkan Umno BN yang ternyata tidak mampu membela nasib mereka.

"Saya tahu Islam itu satu sahaja. Tapi kalau orang tanya saya, saya boleh terima Islam cara PAS atau Islam cara Umno,saya akan jawab saya terima Islam cara PAS.

 Islam Politik yang diamalkan oleh Pas memudahkan parti itu mengubahsuai konsep dan tafsiran agama supaya selari dengan matlamat politik.

Slogan politik Parti Melayu Islam Pas amat berbeza dengan slogan Parti Cauvinist-Racist DAP. Tetapi dengan mengubsuai tafsiran agama, kedua-dua parti ini telah menjadi begitu serasi dalam segala hal. Mereka mampu memusnahkan kuasa politik umat Islam danmeningkatkan cita-cita Ketuanan DAP di tanahair ini.

Kalau ada perbezaanpun hanyalah kelihatan di pihak DAP semakin berjaya memecahbelahkan umat Islam, manakala Pas kelihatan menjadi haiwan tunggangan yang amat setia kepada DAP. Parti Melayu Islam itu dilihat sanggup melakukan apa sahaja dan Parti DAP akan mengiktiraf tindakannya.

Kesesuaian ajaran Islam yang dibawa oleh PAS yang sangat disetujui oleh DAP, antaranya adalah:

  1. Ajaran Islam Pas mampu mengajak umat Islam membenci dan menderhaka kepada raja mereka sendiri. DAP tidak perlu lagi melaungkan penentangannya terhadap Raja-raja Melayu kerana peranan ini telah diambilalih oleh Pas.
  2. Ajaran Islam Pas mampu mengenepikan perjuangan untuk membela kaum pribumi termasuk kaum Melayu kerana istilah "bangsa" ditolak oleh Islam dan tidak ada dalam kamus politik Pas. Inilah antara kejayaan terbesar DAP mempengaruhi Pas sehingga hilang maruah dan identitinya sebagai Parti Melayu Islam.
  3. Ajaran Islam Pas mampu mengkafirkan dan mencaci umat Islam yang tidak tunduk kepadanya termasuklah mufti dan orang-orang alim yang memperjuangkan Islam yang sebenar. Inilah matlamat sebenar DAP menghakis perpaduan antara umat Islam.
  4. Ajaran Islam Pas mampu menukar hukum halal menjadi haram dan haram menjadi halal mengikut suasana dan situasi semasa , sangat menguntungkan DAP
  5. Ajaran Islam Pas berpaksi kepada usaha gigih menanam kebencian, keganasan dan pembohongan untuk terus mendapat sokongan amat selari dengan kaedah DAP.
Semakin ramai pengkhianat politik bukan Muslim yang memuji dan menyanjung fahaman Islam Politik Pas maka semakin banyaklah modify yang terpaksa Pas lakukan di masa hadapan.

1 ulasan:

ISAC berkata...

Salam bro,

Dah lama linkkan blog tuan...

Check dekat "My block list 2"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...