Pengikut

Khamis, 7 Oktober 2010

Rakyat semakin yakin bahawa Gerombolan Pakatan Pembangkang adalah Pemusnah Rakyat



Rahimi Osman telah dedahkan 2 peguambela anwar iaitu Saiful Izham dan Latheefa Koya yang menjadi dalang memaksa Rahimi buat akuan bersumpah palsu. Bukan sekali, tapi dua kali. Kali kedua dibuat pada 28jun 2008, meminda akuan bersumpah yang asal.

Rahimi menjadi fedup kerana tak sanggup lagi menahan tekanan demi tekanan serta desakan bertalu-talu dari Latheefa Koya supaya Rahimi buat lagi akuan bersumpah untuk membabitkan nama Najib dan Rosmah dalam konspirasi liwat .

Dengan pendedahan ini Rakyat mendapat gambaran yang sangat jelas mengenai:

  • Nuar Berahim menjerit-jerit mengatakan sistem kehakiman sangat buruk di Malaysia. Mengajak bebudak muda menjadi samseng jalanan. Menyalakan api keganasan membakar Keluruhan Perlembagaan dan Kedaulatan Undang-undang Negara kita.
  • Terdapat di kalangan peguam yang sanggup membelakangkan Keluhuran Perlembagaan dan Kedaulatan Undang-undang Negara kita.
  • Menggunakan saluran undang-undang dan kehakiman untuk tujuan politik.
  • Mempermain-mainkan Akuan Bersumpah bermakna mempermainkan-mainkan Mahkamah, Perlembagaan Negara, Undang-undang dan memijak-mijak etika guaman.
  • Berpolitik dalam medan perundangan dan kehakiman secara mengaibkan dengan kaedah memfitnah Najib dan Rosmah menggunakan Akuan Bersumpah palsu
  • Nuar Berahim semakin gentar untuk berdepan dengan Saiful manakala Rahimi Osman menambah ketakutan dan kegentaran ke tahap yang lebih menggerunkan.
  • Dengan sendirinya menafikan tuduhan bahawa kerajaan menyekat kebebasan bersuara.
Kita nantikan bila Lattheefa Koya nak bertindakbalas terhadap ketidakadilan Rahimi Osman.


Baca lagi:

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...