Pengikut

Isnin, 20 September 2010

Kaum India dan China Bunuh Indon: Bendera Malaysia Yang Dibakar!!







Seperti yang dilaporkan oleh akhbar Malaysia dan Indonesia:

A. Murugan (India) bunuh Mantik Bt. Hani (Indon)
Michelle (China) dera Siti Hajar (Indon)
Yim Pek Ha (China) dera Nirmala Bonat (Indon)

Tetapi rakyat Indonesia membakar Jalur Gemilang simbol maruah rakyat Malaysia.

Hari ini heboh Peguam K. Patmanaban (India) pula dituduh ada kaitan kes pembunuhan Sosilawati (Melayu).

Semua berita ini membuktikan bahawa samada Melayu Malaysia atau Melayu Indonesia adalah mangsa kepada India dan China. (*Bukan semua India dan China itu pembunuh dan tak mungkin semua Melayu itu boleh dibunuh samada di Malaysia atau di Indonesia)

Mengaitkan negara dan menuduh Kerajaan Malaysia sehingga membakar bendera adalah tidak wajar sama sekali. Yang terlibat hanyalah beberapa orang India dan orang China. Semua rakyat Malaysia mengutuk perbuatan haiwan yang berpakaian manusia ini.

UMNO dan Barisan Nasional selamanya berjaya memerintah negara dengan dasar yang memungkinkan rakyat berbilang kaum, agama dan adat resam hidup sejahtera. Juga mempraktikkan dasar luar yang sangat diplomatik sehigga hubungan politik, perdagangan dan kebudayaan terjalin dengan berkesan.

Hari ini, Gerombolan Pakatan Pembangkang sedang giat memporak-perandakan pemikiran rakyat supaya membeci kerajaan dan mengajak mengundi mereka dalam PRU 13.

Rakyat seluruhnya sudah mengerti permainan Gerombolan Pakatan Pembangkan ini.
Merekalah yang menyokong penderhaka al-Maunah, memuja pengganas Memali, dan banyak lagi peristiwa yang dikutuk oleh rakyat tetapi disanjung oleh mereka.

Mari kita  kekalkan perpaduan, muhibbah dan kesejahteraan bersama ini untuk membangun dan terus mencipta kemajuan.

DS Najib yang mengetuai kerajaan pasti berjaya menangani kemelut yang sengaja dicipta oleh Gerombolan pakatan Pembangkang ini, sebagaimana kita Rakyat Malaysia pernah berhadapan dengan Gerombolan Komunis dan berjaya memenjarakan mereka di selatan Thailand.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Menggelarkan orang "Indonesia" sebagai "Indon" merupakan penghinaan bagi orang Indonesia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...