Pengikut

Isnin, 6 September 2010

GEROMBOLAN PKR PANIK: Tanda-Tanda Kecundang Sudah Sampai!!


Inilah wajah penghasut kasta rendah

GEROMBOLAN PAKATAN PEMBANGKANG
SEMAKIN PANIK!!!

KUALA LUMPUR : Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), Badrul Hisham Shaharin mendesak Perdana Menteri, Dato' Seri Najib Tun Razak melepaskan jawatan kerana beliau gagal menhidu kesusahan kakitangan awam dengan hanya membayar bonus RM500 setelah terdesak dengan pengumuman kerajaan Pulau Pinang berhubung bonus raya.

Menurut Badrul Hisham, oleh kerana belanjawan 'surplus' maka Kerajaan Pulau Pinang telah mengumumkan pemberian bonus duit raya sebanyak RM500 kepada kakitangan awamnya yang akan dibayar sebelum Syawal 1431. .........

Nampaknya rendah benar minda mangkok PKR ni. Dalam kepalanya hanya nampak politik pembangkang, dalam hatinya bersarang syaitan perosak. Maka pemberian bonus kerajaan juga dipolitikkan dan dikupas sebagai usaha yang tidak baik untuk rakyat. Sebaliknya rakyat bersyukur mendapat rezeki tapi penghasut kasta rendah ini cuba mengalihkan dan memutarbelitkan kebenaran supaya rakyat membenci kerajaan.

Pemberian ini membuktikan pengurusan ekonomi kerajaan sangat baik dan merupakan satu penghormatan dan penghargaan kepada kakitangan awam yang beragama Islam yang bakal menyambul Edulfitri. Tetapi penghasut kasta rendah ini membelakang ajaran agamanya semata-mata melepaskan busuk hati terhadap kerajaan. Sanggup mendendangkan kepalsuan untuk terus menghasut dan menanam kebencian. Sikap ini sangat bertentangan dengan ajaran agama Islam yang maha suci.

Perilaku penghasut kelas rendah ini juga menunjukkan bahawa kesungguhan kerajaan membantu kakitangannya secara lansung telah menimbulkan ketakutan kepada Kerajaan Gerombolan Pakatan Pembangkang Selangor, Kelantan, Kedah dan Pulau Pinang kerana tidak cekap mengurus ekonomi, tak menghargai kakitangan awam dan tidak sensitif dengan orang Islam atau Melayu.

Berbeza sedikit dengan Gerombolan cauvinist-racist DAP Pulau Pinang, mereka sememangnya menggunakan bantuan RM 500 itu hanya untuk tujuan politik kerana mereka menyangka orang-orang Islam boleh dibeli dengan harga yang amat murah. Sedangkan Kerajaan Pusat sememangnya sering meluluskan pelbagai bantuan, bonus, selama ini kepada rakyat dalam pelbagai bentuk dan berterusan.

Sebagaimana yang diharapkan oleh seluruh kakitangan kerajaan, Najib telah mengumumkan pemberian RM500 juga kepada semua kakitangan awam dan pesara. Lebih 1.24 juta kakitangan awam dari gred 1 hingga gred 54 dan 590,000 pesara menikmati bonus raya tersebut yang melibatkan RM934.6 juta. Inilah rezeki Allah yang diusahakan oleh kerajaan yang bertanggungjawab. Tetapi penghasut kasta renda cuba memutarbelitkkan rezekei Allah ini untuk tujuan politik murahan dengan natijah yang amat busuk.

Amat membanggakan sekali kerana dalam keadaan buget yang tidak berapa memberangsangkan disamping kerajaan sedang berhati-hati dengan subsidi gula dan minyak, kerajaan masih mampu mendahulukan rakyat. Langkah memberi sedikit bantuan hariraya ini amat bersesuaian kerana seluruh rakyat Malaysia sudah memahami tindakan kerajaan bewaspada dengan skim subsidi dan apakah faktor penyebab kenaikan harga barangan keperluan. Cuma penghasut-penghasut kasta rendah ini sahaja yang cuba menggunakan teknik komunis ini untuk menaikkan kemarahan rakyat supaya membenci kerajaan.
Kerajaan telah menjelaskan dan rakyat sudahpun memahami bahawa tidak dapat mengelakkan kenaikan harga gula dan minyak sebagaimana juga di negara-negara lain. Kerajaan amat sedar dan bertanggungjawab bahawa kenaikan yang sedikit ini tidaklah sampai menyebabkan rakyat terseksa dan dengan itu dapat menyusun dan merencanakan lagi langkah-langkah untuk kesejahteraan rakyat. Situasi sebenarnya sekarang ini ialah seluruh rakyat hidup dalam sejahtera di bawah pemerintakan UMNO-BN semenjak mencapai kemerdekaan. Tetapi Gerombolan Pakatan Pembangkang sering menggunakan penghasut-penghasut kasta rendah mereka untuk terus menerus meracuni pemikiran rakyat.

Dengan penuh bijaksana dan ikhlas kerajaan memperuntukkan RM934.6 juta bagi membantu kakitangannya menghadapi kenaikan kos dan juga menghadapi suasana hari raya. Ini membuktikan betapa cekap dan prihatinnya kerajaan terhadap rakyat. Tetapi penghasut kasta rendah dari Gerombolan Pakatan Pembangkang ini cuba sedaya upaya memesongkan kejayaan kerajaan ini dengan menyuburkan rasa benci dan marah yang tidak berasas.

Nampak sangat PKR dan Gerombolan Pakatan Pembangkang telah panik. Sesuatu yang baik dilakukan oleh kerajaan untuk rakyat, akan digunakan dan diputerbelitkan untuk menanam kebencian. Sedangkan mereka langsung tidak berbuat apa-apa memabntu rakyat, melainkan menabur fitnah demi fitnah, kebencian demi kebencian. Rakyat tidak boleh hidup dengan sajian fitnah dan suntukan benih-benih kebencian.

Rakyat terbanyak yang bukan kakitangan kerajaan juga mendapat nikmat secara tidak langsung apabila ahli keluarga mereka menerima rezeki atau bonus hariraya ini termasuklah kakitangan kerajaan yang menggigit tangan pihak yang memberinya bonus.

Penghasut kasta rendah ini marah-marah kerana kerajaan tidak memberi bonus kepada orang ramai yang tidak bekerja di sektor awam dan rakyat di kampung-kampung. Sudah tentu kerajaan tidak boleh memberi bonus kepada rakyat yang bukan kakitangan kerajaan. Kecualilah parti caivinist-racist DAP yang sengaja memberi sumbangan berdasarkan pengundi-pengundi. Inilah pendekatan komunis yang diagung-agungkan oleh penghasut-penghasut kasta rendah dalam senario politik di negara kita.

Kiota berdoa supaya kerajaan di bawah kepimpinan Najib akan terus melaksanakan kewajipan untuk rakyat dan rakyat begitu gembira dan akan merakam KPI Najib selaku Menteri Kewangan yang amat cemerlang dalam mengurus ekonomi negara kita, Justeru Perdana Menteri disarankan meneruskan strategi membela rakyat walau apapun cabaran yang dihadapi.

Di bawah kepimpinan Najib,
Penghasut Kelas Rendah Semakin Tertekan
Gerombolan Pakatan Pembangkang...
SEMAKIN PANIK!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...